27 квітня 2018 р.

Відбувся фестиваль спортивних сімей "Мама, тато, я - спортивна сім'я"

Кожного року в усіх містах Україні проводиться фестиваль спортивних сімей «Мама, тато, я - спортивна сім’я», який приурочений відзначенню міжнародного дня сім´ї. Мета заходу полягає у тому, аби родини частіше поводили  час разом, займалися спортом та вели активний спосіб життя.
Головний організатор фестивалю - Новодністровський міський центр фізичного здоров’я населення  «Спорт для всіх». Співорганізатори - відділ молоді та спорту, а також відділ гуманітарної політики  Новодністровської міської ради.
Під час урочистого відкриття до присутніх з привітальним словом звернулась начальник відділу молоді та спорту ТетянаЗубець, а також депутат Новодністровської міської ради, майстер спорту України зі спортивного туризму – Роман Шундрій (головний суддя змагань).
Перед початком змагань відбулось нагородження. Перше були відзначені учасники всеукраїнських змагань «Спортивна зима». Тоді Чернівецька область, завдяки команді Новодністровських школярів,  виборола ІІ місце, проте лише зараз до нас надійшли медалі для учасників.







Також протягом квітня тривав конкурс дитячого малюнка «Спортмайданчик моєї мрії», якій відбувався у  рамках місячника благоустрою спортивних майданчиків «Спорт для всіх – спільна турбота». Цього року участь у конкурсі взяло аж 40 дітей! І саме під час проведення фестивалю «Мама, тато, я – спортивна сім’я»  були нагороджені усі учасники та переможці конкурсу. Нагороджували юних художників члени журі: методист відділу гуманітарної політики Тамара Іванова, та керівник гуртка «Образотворче мистецтво» Будинку дитячої творчості Олен Трофанюк.
Усі роботи вийшли дуже цікавими і креативними. Діти зображали усе те, що бажали б бачити у своїх дворах, у яких проводять так багато часу. Приємно, що усі учасники конкурсу отримали чудові призи від міського центру «Спорт для всіх».
Після нагородження розпочались спортивні змагання. Цього року участь у спортивному фестивалі взяли чотири найспортивніші  родини нашого міста: Петращуків (тато – Дмитро, мама – Ольга та син Дмитро, 4-Г клас), Єськових (тато – Сергій, мама – Світлана та син Максим, 2-А клас), Олійників (тато – Сергій, мама – Тетяна та син Вадім, 2-Г клас) та Бабець (тато – Олександр, мама – Наталія та син Дмитро, 3-А клас).
Під час змагань учасникам доводилося стрибати, скакати та бігати, використовуючи скакалки, м’ячі та м’ячики, ракетки та обручі. Але ж ніхто не обіцяв легкої перемоги, до того ж було за що змагатися, адже сім'я-переможниця отримає можливість взяти участь у всеукраїнських змаганнях у Києві!
Справжньою окрасою фестивалю стали два виступи вихованки відділення гімнастики Новодністровської ДЮСШ Дарії Руснак (тренер Наталія Лінник). Вона представила робочу програму, з якою невдовзі виступатиме на змаганнях.
Попри загальну дружню атмосферу, боротьба між командами велася запекла, тож як і у будь-яких змаганнях врешті визначився переможець:
1 місце - команда «Дружба» (сім’я Петращуків),
2 місце - команда «Максимум» (сім’я Єськових),
3 місце з рівною кількістю балів розподілили між собою команди «Перемога» (сім’я Олійників) та «ДНЗ» (сім’я Бабець).
Усі учасники були нагороджені грамотами та чудовими призами від міського центру «Спорт для всіх». Окрім футболок для татів, скакалок для мам, та шоколадок для дітей, учасники отримали: за перше місце – гамак, за друге – термос, за третє – дартс.
Також під час проведення змагань був оголошений конкурс на найактивніших вболівальників. Класи, які найкраще підтримували своїх учасників отримали спортивний приз  – ракетки для бадмінтону. З цього приводу хочеться окремо відзначити Лідію  Гончарюк, класовода 2-А класу, яка зорганізувала найбільшу групу підтримки!
Організатори висловлюють подяки усім хто допоміг у проведенні спортивного свята – членам журі (Роману Шундрію, Тетяні Зубець, Тамарі Івановій) та помічникам (Марині та Дарусі Муляр). За допомогу у проведенні конкурсу малюнка – Олені Трофанюк та Марії Андрощук.
Запрошуємо усіх приєднуватись до майбутніх змагань та фестивалів! Будьте активними та спортивними, адже з вас беруть приклад ваші діти!





Немає коментарів: