17 квітня 2018 р.

Конкурс дитячого малюнка «Спортмайданчик моєї мрії»

Новодністровський міський центр фізичного здоров’я населення  «Спорт для всіх» оголошує конкурс дитячого малюнка «Спортмайданчик моєї мрії».
Конкурс відбувається у рамках Всеукраїнського місячника благоустрою спортивних майданчиків  «Спорт для всіх – спільна турбота» Номінації конкурсних робіт:
- «Спорт майданчик моєї мрії»;
- «Новодністровськ – місто спортсменів»;
- «Здоров’я та я»;
- «Моя дружня спортивна родина»
Конкурс проводиться для дітей та молоді у трьох категоріях:
- Молодша - 1-4 клас;
- Середня - 5-8 клас;
- Старша категорія - 9-11 клас.
Роботи подаються керівникам колективів до 25 квітня 2018 року.
Матеріали, розміри та техніка виконання робіт не обмежуються. Кожен учасник може обрати одну з представлених тем для малюнку.
Результати конкурсу будуть оголошені під час проведення спортивного фестивалю «Мама, тато, я – спортивнасім’я» 27 квітня 2018 р. 
Усі учасники отримають заохочуючі призи!
Деталі за телефоном: (068) 095-22-40
Переглянути положення:



ПОЛОЖЕННЯ ПРО КОНКУРС
дитячого малюнка «Спортмайданчик моєї мрії»
у рамках Всеукраїнського місячника благоустрою спортивних майданчиків
«Спорт для всіх – спільна турбота»

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1.         Мета конкурсу:
-        популяризація та розвиток спортивного руху;
-       стимулювання творчої, пізнавальної і соціальної активності молоді;
-       залучення до занять спортом та популяризації Всеукраїнського місячника з облаштування спортивних споруд «Спорт для всіх - спільна турбота»;
-       виявлення та підтримка творчо обдарованих дітей та молоді.
1.2.         Номінації конкурсних робіт:
- «Спорт майданчик моєї мрії»;
- «Новодністровськ – місто спортсменів»;
- «Здоров’я та я»;
- «Моя дружня спортивна родина».

2. ОРГАНІЗАТОРИ ТА ПАРТНЕРИ КОНКУРСУ
2.1. Головний організатор конкурсу:
Новодністровський міський центр фізичного здоров’я населення  «Спорт для всіх».
2.2. Співорганізатори конкурсу:
- відділ молоді та спорту Новодністровської міської ради;
- відділ гуманітарної політики  Новодністровської міської ради.
2.3. Партнери конкурсу:
Новодністровська міська рада
2.4. Організатор конкурсу може залучати до його проведення інших партнерів та спонсорів.

3. УМОВИ УЧАСТІ У КОНКУРСІ
3.1. Конкурс проводиться для дітей та молоді у трьох категоріях:
- Молодша - 1-4 клас;
- Середня - 5-8 клас;
- Старша категорія - 9-11 клас.
1.2.                       Матеріали, розміри та техніка виконання робіт не обмежуються. Кожен учасник може обрати одну з представлених тем для малюнку.
1.3.                       Разом з роботою має бути надана інформація:
- назва роботи;
- номінація;
- повне ім’я та прізвище автора;
- вік автора на момент виконання роботи;
- навчальний заклад;
- контакти керівника;
- контактні телефони, електронна адреса для зв’язку.;

4. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ
Критерії оцінювання конкурсних робіт:
- відображення теми конкурсу;
- позитивний зміст роботи, її відповідність світосприйняттю дитини;
- ступінь майстерності (техніка, образність, завершеність).
- оригінальність роботи (жанр, особисте відношення).

5.     ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ
5.1. Роботи подаються керівникам колективів до 25 квітня 2018 року. Роботи, надані після закінчення терміну подачі, не розглядаються.
5.2. Переможців конкурсу визначає журі, до складу якого входять представники оргкомітету, педагоги, ЗМІ.

6.     ВИСТАВКА РОБІТ ТА НАГОРОДЖЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ
6.1. Журі визначає по 3 переможця у кожній віковій категорії.
Результати конкурсу будуть оголошені під час проведення спортивного фестивалю «Мама, тато, я – спортивна сім’я» 27 квітня 2018 р.
6.2. Протягом фестивалю буде відбуватись виставка робіт.
Окремо усі роботи будуть презентовані у спільноті  Новодністровського міського центру фізичного здоров’я населення  «Спорт для всіх» у соцмережі Фейсбук: fb.me/sportforall.nd.
6.3. Переможці будуть відзначені дипломами та заохочуючими призами.
6.4.                        Організатори залишають за собою право на використання робіт в інших проектах соціально-культурної спрямованості.

7.     ФІНАНСУВАННЯ
Фінансові витрати по підготовці конкурсу та нагородженню переможців здійснюються за рахунок Новодністровського МЦ ФЗН «Спорт для всіх» та спонсорських коштів.

Запрошуємо до співробітництва та участі у конкурсі!

Контактна інформація:
Шундрій Ірина Олексіївна,
директор Новодністровського МЦ ФЗН «Спорт для всіх»
Контактні телефони:
+38 (068) 095-22-40
E-mаil: sportforall.nd@gmail.com

Немає коментарів: