11 травня 2019 р.

Нагородили учасників конкурсу малюнку

Протягом квітня тривав конкурс дитячого малюнка «Спортмайданчик моєї мрії», якій традиційно проводив Новодністровський МЦ ФЗН «Спорт для всіх». Він відбувався у рамках місячника благоустрою спортивних майданчиків «Спорт для всіх – спільна турбота».
Дітям було запропоновано намалювати малюнок у наступній тематиці конкурсних робіт: «Спорт майданчик моєї мрії», «Новодністровськ – місто спортсменів», «Здоров’я та я», «Моя дружня спортивна родина».
Цього року участь у конкурсі взяло майже 30 дітей! Цікаво було побачити, які саме спортивні об’єкти вони хотіли б мати у місті. Серед іншого є тут тренажерні майданчики, басейн, стадіон, каток, скалодром і ще багато цікавого.
Нагородження усіх учасників та переможців відбулось 11 травня, під час проведення фестивалю «Мама, тато, я – спортивна сім’я». Допомагала відзначати юних художників керівник гуртка «Образотворче мистецтво» Новодністровського будинку дитячої творчості Ольга Цікул, яка була членом журі.
Переможці конкурсу:
Молодша категорія (1-4 клас):
1 місце - Анастасія Пленгей, 9 років, Новодністровська ЗОШ І ступеня, 4 – Г клас
2 місце - Анна Зобкова, 10 років, Новодністровська ЗОШ І ступеня, 4 – А
3 місце - Наталія Ясінська, 10 років, Новодністровський БДТ Гурток «Образотворча студія»
Старша категорія (5-11 клас):
1 місце - Ольга Міроник, 11 років, Новодністровський БДТ Гурток «Образотворча студія»
2 місце - Анна Волощук, Новодністровська ЗОШ ІI-III ступенів, 6-В клас
3 місце - Наталія Колєснікова, Новодністровська ЗОШ ІI-III ступенів, 7-А клас
Дякуємо усім дітям, їх батькам та навчальним закладам, які долучилися до проведення конкурсу.
Невдовзі усі роботи можна буде побачити у приміщенні Новодністровської міської ради, де буде відкрито експозицію
















































Немає коментарів: